27-as vaizdas iš 50-ies vaizdų
Atgal
Stop
Toliau

2007 metų liepos 2 diena. Dienai baigiantis visai priartėjame prie Gotlando salos pietinio kampo, kur stovi Hoburgo švyturys. Gotlando salą lenkia švedų 70-oji Gotlandrunt regata. Priekyje matosi švediškos jachtos. Mes plaukiame stipriai atsiplėšę nuo savo konkurentų. Matome ULTROS spinakerį toli už savęs (ji taip ir nepavijo mūsų per likusį 60-ies jūrmylių atstumą). Manome, kad matėme ir BANGOS genakerį toli už savęs, todėl nuotaika nepamatuotai gera. Mes dar nežinome, kad BANGA yra priešais mus. Tamsa neleidžia įžiūrėti, o kokios gi jachtos plaukia greta mūsų, nes pilna jūra burių. Vėjas naktį sustiprėja ir pradeda pūsti iš rytų. Plaukiame stabiliai virš 7 mazgų ir klaidingai manome, kad to pakanka. Nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės.

Stiebe susipainioję genujos ir spinakerio falai. Tiesiog buvo neteisingai pravesti. Todėl galime pakelti arba genują, arba spinakerį. Dirbti kartu su dviem burėmis negalime. Visbyje reikės lipti į stiebą.